Friday, June 3, 2011

Vaheaeg 2011


Tere, ma pole ka päris kaua siia kirjutanud, aga praegu on mul igav ja mõtlesin, et kirjutan natukene mis vahepeal teinud olen, ma tean, et mõned ikka loevad seda blogi mul - vähemalt käivad aeg-ajalt uurimas. Rõõmustan neid natukene.
1. juunil oli mul sünnipäev, midagi suurt ei toimunud, läksin poodi ja ostsin kooki ja siis sõime seda koos Kädiga, hiljem käisime kassipoegadega igalpool jalutamas ja suht paljud vaatasid järgi ja tulid näppima neid. Sünnipäeva pean hiljem ja millal seda teavad ainult need, kes on kutsutud või kellega on lihtsalt jutuks tulnud. Tunnistuse sain ka kätte ja oli nagu oli, polnudgi kõige hullem.
2. juunil käisin Kädiga päevitamas - mu enda hoovis, siis olin natukene lihtsalt kodus ja läksime välja, kassipoegadega jalutama - jälle. Õhtul passisin mitu tundi oma toas ja kuulasin muusikat, natukene messisin ka, lõpuks läksin nii närvi, et ma läksin keset ööd välja, olin pedeliääres ja ei teinud mitte midagi - ikka parem kui lihtsalt kodus istuda ja magada. Millalgi kuulsin mingeid politsei signaale ja püssipauke ja läksin koju ära, rääkisin veel telefoniga ka, eks ta ise teab kes ta oli ma ei hakka siin rääkima, pole igaühe asi. Kodus olin veel natukene üleval ja siis läksin magama ära.
3. juunil ärkasin umbes kell 12 üles ja passin siiani arvutis, varsti lähengi pessu ja siis vast õue ka, enne kui ma jälle igavusest närvi lähen...

/// Merili ( 3. juuni - 14:42 )

No comments:

Post a Comment