Saturday, June 11, 2011

beautiful life.


10. juuni : Pidasime Kädi sünnipäeva, suht vara läksime kohale ja lõpuks sai päris - päris palju nalja, aga sääsed on vastikud & off on mõttetu.
11. juuni: Panin endale kella 6-ks äratuse, panin selle kinni ja ärkasin 7:15, varsti helistasin Kädile ja kell 8 hakkasime Vaabina poole liikuma - krossile. Mul polnud isegi kuum, aga vastik tolmune tunne oli küll. Elasime Kasparile kaasa seal - tubli väike poiss, võitis ära ikka. Kädi sai mingid käepaelad ka endale, mida ta terve päev seal jahtis. Vahepeal oleksin ma hullult maha ka kukkunud, kui ma kivi pealt maha tulin - vedas mul, et püsi jäin. Fotograaf olin ka, mõned pildid tegin ja siis viisin digika minema & see burx oli ilgelt rõve. Õhtuks olin VÄGA väsinud ja kodus käisin pesus ja siis läksin ära magama, ärkasin enne kümmet.
Kõik, läbi ! ;)

// mmerkka ^^

No comments:

Post a Comment