Sunday, June 5, 2011

... :)

ISELOOM.
1. Oled sa üksik? - Ei, üldse mitte. :)
2. Õnnelik? - Arvata on ju, oleksid sa mina siis oleksid ise ka õnnelik.
3. On sul igav? - Praegu mitte.
4. Oled sa paljas? - Ei ole praegu.
5. Blond? - Ainult mõistuselt.
6. Tujukas? - & mitte vähe.
7. Armastaja/vihkaja? - Armastaja & Vihkaja. Tegelikult ma kergelt kedagi vihkama ei hakka.
8. Kuum/külm? - Talvel kuum, Suvel külm. Et ikka ilusasti säriseks kõik.
9. Iirlane? - Ei ole.
10. Aasialane? - Ei ole.


KÜMME FAKTI.
1. Nimi - Merili
2. Hüüdnimi - Merka, Merru, Mellu, Merks, igaüks ütleb omamoodi.
3. Sünnimärgid - Täitsa olemas jah.

4. Juuksevärv - Pruunid ja mingid nats heledamad triibud.
5. Naturaalne juuksevärv - Sellised nagu mul praegu on - pruunid mingite triipudega.
7. Pikkus - 160 tuli ära lõpuks.
8. Praegune tuju - Hea... :)
9. Lemmikvärvid - Roosa, Must, Valge, Hall, Hõbe.
10. Koht, kuhu sa tahad minna - Sellist kohta polegi, sinna kus mingi PARTY on või midagi.

KÜMME FAKTI SINU TUNNETEST
1. Kas sa usud armastusse esimesest silmapilgust? - Millegipärast usun jah.
2. Kas sa usud hingesõpradesse? - Üks hetk usun, teine hetk mitte.
3. Kas sa oled otsekohene? - Oleneb asjaoludest, igat jama teistele näkku ütlema ei torma. Ütlen ainult seda mida vajalikuks pean.
4. Kas sa oled kunagi emotsionaalselt haiget saanud? - Ma arvan küll.
5. Kas sa oled kunagi purustanud kellegi südame? - Mõnel olen lootused purustanud, aga südant sõna otseses mõttes purustanud ei ole.
6. Kas keegi on kunagi sinu südame purustanud? - Võibolla.
7. Kas sulle on kunagi keegi meeldinud, aga sa pole temaga iial rääkinud? - Oh, kui ma väike olin siis mulle meeldisid kuulsused & nendega ma polnud rääkinud.
8. Kas sa kardad kohustusi? - Ei karda.
KÜMME VALIKUT.
1. Armastus või iha? - Ma ei teagi.
2. Valed või tõed? - Tõed.
3. Kassid või koerad? - Kassid on siiski lemmikud.
4. Viis parimat sõpra või palju tavalisi sõpru? - Palju tavalisi sõpru ja üks-kaks parimat sõbrannat.
5. Televiisor või internet? - Internet kindlasti.
6. Hiina või India? - Ükskõik mul, mõlemad tunduvad imelikud.
7. Metsik kohting väljas või romantiline kohting sees? - Metsik kohting väljas.
8. Raha või õnn? - Õnn.
9. Öö või päev? -Öö.
10. MSN või telefon? -Muidu msn, aga kui mõni nunnu messib siis telefon.


KAKSKÜMMEND ASJA, MIDA SA OLED KUNAGI TEINUD.
1. Jälitanud kedagi? - Ma usun, et igaüks meist on seda kunagi teinud.
2. Alasti ujunud? - Nüüd olen. :´) päris vinge oli..
3. Benji hüppe teinud? - Ei ole.
4. Visanud vasarat? - Ei ole ma mingit vasarat visanud.
5. Valetanud kellegile, kes sulle meeldis? - hahahhaha... olen jah.
6. Tahtnud ex-poissi tagasi? - Vähe ei wä.
7. Tahtnud midagi, mida sul polnud? - Olen, siiani tahan.
8. Nutnud ennast magama? - Ei tea, ei mäleta küll, et oleks.
9. Nutnud, kuna sa kaotasid oma lemmiklooma? - JAH ! Siis kui mu kass Krissu kunagi auto alla jäi. :´(
10. Tahtnud kaduda? - Ainult kodust või sellest linnast, elust küll mitte.
11. Kadunud ära suure rahvahulga sekka? - Ei ole.
12. Tarvitanud narkootikume? - Ei ole ja ei ole plaanis tarvitada ka.
13. Suitsetanud? - Olen.
14. Ära jooksnud? - Ainult kodust välja hiilinud... ja siis täie hooga jooksu pistnud, muidu mitte.
15. Olnud kisakooris? - Ei ole.
16. Teinud midagi, mida ei tohiks? - Arvata on, et olen. Mulle need piirangud ja reeglid ei meeldi.
17. Olnud sporditiimis? - Kunagi väiksena olin jah.
18. Mänginud draamanäidendis? - No ma käisin 6 aastat näitlemas ja seal esinesin päris palju, aga mis on draamanäidend ?
19. Kunagi olnud BMW, Mercedez Benz'i, Escalade'i, Hummer'i või Bentley' omanik? -Ei ole, aga küll jõuan veel olla.
20. Räppinud räpivideos? - Kunagi ammu-ammu kui ma pisike olin siis tegime sugulasega igasuguseid jobuka videoid.


Gerlilt võtsin.

No comments:

Post a Comment