Sunday, May 8, 2011

Ma olen Eestlane, suure algustähega.

Reedel läksin kooli ja peale kooli käisin Kädiga poes, peale seda läksin 92 kilomeetri kaugusele vanaema juurde. Kohe samal päeval läksime kalale ja sõitsime seal vesirattaga, peale seda läksime veel kuskile metsa sisse kõndima, kodus jäin ma vist esimesena magama ka, hommikul kui ärkasin olin kaks tundi üleval ja jäin uuesti magama, kui millalgi ärkasin läksin Raineriga kaasa autoga sõitma ja ta lasi mind ka rooli, tänks täiega, mul jälle uus asi mille järgi ma hull olen. Ta ei lubanud mul kahjuks eriti palju sõita, aga see selleks. Hiljem veel grillisime ja Marko tuli ka sinna.
Pühapäeva hommik :
Ärkasin nagu alati ja natukese aja pärast ütlesin Eliisale, et ta minuga sõitma tuleks, läksimegi ja sõitsime päris palju, lõpuks oli aeg ka kodu poole liikuma hakata ja oh sa imet ! Emme lubas mul mõni kilomeeter ise issi autoga sõita, õnneseen olin ikka.... Kodus polegi midagi muud teha, Andre & Peetri & Kertiga räägin. boom-boom !

No comments:

Post a Comment